onsdag 22 april 2009

Köp året runt

och läs om mej!
Det är mycket viktigt!

4 kommentarer:

Lilly Lee sa...

hehe då måste jag springa över till svärmor och titta! Intressant!

skånskan sa...

Hej, jag rusade iväg och köpte den - men hittade ingenting - är det ett reportage, en insändare eller vad?

Anna Panna sa...

Hej gullunge!

Har inte varit här på ett tag. Förlåt om jag var stökig sist. Du vet hur det är.....

Jag ska be att få gratulera till årets bild! Då menar jag såklart den på Stefan och Peter när dom har slocknat i soffan. Sanslöst gulligt! Tack för ett riktigt gott skratt.

Imorgon är det jag som går och investerar i en Året runt!

Stay cool!

Kramar från
Pannan, Södermalm

vifsla sa...

Tidningen "gick ut" den 23 april. Hade jag vetat det hade jag tittat i den lite tidigare.

Anna: Det var himla roligt! Det är ju inte alla som får en egen manager som lovar modellkontrakt! HAHA!!