söndag 27 januari 2008

Navelpill

Tänk att en navel kan vara så spännande!! Peter pillar i min för jämnan, nu senast kom han på att om han pillar lite särskilt så blir det vakum och ett plopp när han drar ut fingret. Jag gillar att ha mitt finger i hans navel bara för att det är mysigt. Jag vet inte varför men så är det.
Jag gillar att klämma finnar och att noppa ögonbryn oxå. Peter har lagt sej till med några långa strån speciellt i vänster ögonbryn. De vill jag noppa för annars kommer han att se ut som en gubbe. Tror ni jag får noppa??? NEJ, ALDRIG I LIVET, NEJ!
Inte får jag klämma finnar heller... Det är så spännande när huden spricker och varet ploppar ut. Jag älskar var!! Jag plockade ut en sticka ur en kompis tå en gång. Det var mitt livs bästa ögonblick. Först pillade jag bort en microskopisk hudhinna och sen klämde jag runt stickan som om jag skulle klämma en finne. Det var så mycket var att varet trängde ut innan stickan. Det var helt underbart att se. Massor med var som vällde fram. Har jag en tråkig dag tänker jag på varet och stickan i tån och allt blir mycket bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Navelpill har jag aldrig prövat mer än när jag tvättar Lars. Däremot så förstår jag din kännsla över att klämma finnar och noppa ögonbryn och jag brukar faktiskt på noppa Lars ögonbryn ibland men jag får aldrig klämma hans finnar, det beror säker på att han skriker som en liten flicka när dom spricker *mohahaha*

Anonym sa...

haha underbart ännu en människa som har upptäckt det fantastiska med att avlägsna finnar och hårstrån. :D