tisdag 29 januari 2008

Varför är feta tabu?

Jag sökte på bbw! Big Beautiful women! Och en helt ny värld öppnar sej, feta brudar överallt. Fast det jag såg var ju bara porr så klart. Inga fina bilder utan kukar, spema och stoooora bröst. Det är tydligen en fetisch. Undrar om det finns sidor för såna som gillar smala tjejer?
Nu har jag sökt och det verkar som om det finns såna som gillar magra brudar oxå. Fast det är förstås "finare" att gilla smala tjejer, det är lite lika otäckt med tjockisar.
Jag hade nog inte vågat vara tonåring idag, eller i alla fall inte data någon som var under 25. Jo nån kanske men...
Alla i dag verkar vara väldigt vältränade och medvetna. På min tid (det fattiga 90-talet) så var det nog ingen som gick på gym. Fotboll, hockey och ridning kanske, men det var ingen som jag kan minnas, som gymmade.
Jag är tjock så klart men jag har börjat vänja mej. Det stör mej inte mer än nödvändigt. Det som är värst är att hitta kläder som funkar. Byxor är ett problem eftersom de är för långa i benen eller så är de sydda för någon med "undermage" (alltså put under naveln) Jag har övermage och byxorna får en tom påse under linningen. Det ser oftast inte klokt ut, som om det finns plats för en kuk.
Jag är i alla fall glad för mina stora bröst även om de kräver sin bh och att de kanske inte sitter fast på kroppen så mycket som jag önskar. Men jag ser i alla fall ganska proportionerlig ut, ingen a-kupa till ett midjemått på 112 cm.

0 kommentarer: