tisdag 22 januari 2008

Trött som aldrig förr

I går somnade jag, och tänker du nu somnar det gör väl alla typ nästan varje dygn i alla fall. Saken var bara den att jag somnade mitt i Simpsons ca kl 17.45. När klockar var 18 så hjälpte Peter mej till sängen, där fick han påminna mej om att jag måste klä av mej. Sen slocknade jag och sov i fyra timmar, sen fick jag lov att upp och snyta mej. Jag somnade om vid 23-snåret och sov till 08.30 i morse. Värsta maratonsovet!
I dag har jag besiktat peggan, det gick väl lite sisådär. Det blev en ombesiktning som vanligt. Reflektorerna och så en motorfelslampa som lyste. Hoppas att Göran kan fixa det...
Men han som besiktade var inlånad från Edsbyn och väldigt snäll om man jämför med de huggsnokar som brukar jobba i Mora. Jag har oroat mej sen jag fick besiktningstiden för att de brukar vara så ilskna i Mora.
Nu sitter jag på figleaves.com och spanar på bhar. Jag tror att jag ska beställa en.
Grekland funderar jag oxå på. Jag ska spara ihop lite pengar och så tror jag att jag ska åka utomlands faktiskt.

0 kommentarer: