torsdag 4 oktober 2007

Big Pete är hemma igen.

Han kom i går kväll, lovley. Jag fick en handväska i present. Det var en "nästan-gucci". Men den var snygg. Han talade om att han visste att "vi tyckte om handväskor". Och det gör vi ju. Han hade köpt en massa sprit oxå och tax-free-toblerone så klart. Han fick tre av mina fotomodellsbilder inramade ( i en ram som han köpt själv). Han tyckte de var fina så klart. Det var roligt.
Stefan hade fått "nazistvin". Det var Hitler på etiketten. Jätteroligt.
Nu har jag flyttat från Orsa igen. Det är lite trist faktiskt. Jag är ju så förtjust i min lägenhet. När jag fyllde år så fick jag 1000 kr på åhléns av mamma, pappa och moa. Så jag köpte ett nytt påslakan och en lite smink och strumpbyxor. Peter gillade sängkläderna så jag ska nog köpa ett till set så kan jag använda dem hemma hos honom. Jag måste ju sätta min egen lite färgglada prägel på hans lägenhet jue.. Min egen lägenhet är ju ganska färgglad ändå.

0 kommentarer: