lördag 27 oktober 2007

Jag borde säga upp mej

Jag trivs inte här längre. Jag gillar inte att jobba helg och just nu jobbar jag helg hela tiden. Jag hinner aldrig träffa kompisar och kan aldrig följa med ut. Det suger att klaga men jag är så less. Kan bero på att jag är trött men det känns som om det inte räcker med att vila. Jag är trött på hela livsstilen just nu.
Fan taxi hit och taxi dit. VD´n pratar inte om annat är taxi och hur det inte funkar med taxi i de närliggande kommunerna. Hela tiden! Och hon ska ringa den och den, gamla åkare som lagt av och startat om på en ny kula. De skiter väl i taxi nu! Det är ju över för deras del...
Bra
* Att jag orkat köra hela natten
* Att jag tog initiativ till lite nattsnacks
*Att jag var jättetrevlig mot den senaste kunden fast jag är turbotrött

Tack
*för att jag har Camilla
*för att fläckarna är borta
*för att jag snart får åka hem och kura bakom underbara Peter

Hjälp
*mej med att hitta ett nytt jobb
*mej att lära mej laga nyttig mat
*mej att rensa bort människor som inte är bra för mej.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Grannas det är jag Camilla. Varsågod för at du har mig... och tack för att jag har dig! Vad bra att du bill hitta ett nytt jobb. Då ska vi börja kolla på utbildning. Mamma tycker nog fortfarande att du ska bli polis! Möjligen ambulansförare! Nå vi får diskutera det sen. Puss puss