onsdag 24 oktober 2007

Stortuttad

Jag visste väl att jag hade stora bröst förut men nu är det nästan inte roligt längre. Carola och jag travade in på Underverket i Mora med Hampus i en vagn. Väl inne i affären frågade expediten vad jag ville ha.
-En bh som inte glider upp i ryggen, sa jag.
Och så frågades det lite om storlekar och så. Sen var det marsch in i ett provrum och efter mej kom en bh flygandes. Den provade jag men den gick inte runt. In med nästa som passade. Expediten kom in och slet och drog lite i band och kupor tills både hon och jag var nöjda. Boobsen stod ju ut som två trafikkoner på bröstkorgen! Men det skulle visst rätta till sej efter någon tvätt. När jag plockat av mej den andra bhn kom en tredje in och en fjärde. Den sista var en push från Gossard som jag förälskade mej i på stört! Plommonbrunlila och alldeles runda tuttar fick jag. Salma Hayek släng dej i väggen säger jag bara.
Efter allt provande tittade jag på en storlekslapp, gissa vad?
H75 eller G80! Nu är det slut med bh-shoppande på Lindex kan jag säga. Jag har skrivit in mej i Underverkets cirkel och ska betala 200 kr i månaden i 5 månader för att sen erhålla ett presentkort á 1100 kr. Och då ska jag köpa bh på riktigt!

0 kommentarer: