söndag 14 oktober 2007

Dags att bli kreativ

Jag funderar fortfarande på mina julkort. Det blir klurigare ju mer jag tänker på det. När jag kom på idéen så verkade det ganska enkelt, en ganska simpel layout, lite färger. Det skulle inte vara så svårt. Men nu, jag har vänt på det hundra gånger. Ett enkelt kort eller ett dubbelt, ska man öppna det från sidan eller från botten, ska det vara guldigt glitter på kanterna verkligen? Och så håller det på hela dagarna.
Kommer man i mer julstämning om man lyssnar på Rob Zombie på youtube.com? Eller så kanske man blir mer kreativ. Gud jag skulle kunna sitta på nätet hela dagarna och blogga och kolla efter nya scrapsaker. Till och med lyssna på lite musik. Jag väntar med spänning på att vi ska skaffa bredband hemma. Det blir jävligt dyrt att surfa med modem. Jävla öde!
Nu måste jag leta efter den perfekt änglastämpeln en stund till.

0 kommentarer: