tisdag 9 oktober 2007

Det börjar bli dags för julkort

Jag vill göra julkort nu med detsamma. Men jag vet inte hur de ska se ut eller i vilka färger de ska vara. Troligtvis så blir det änglar och så vitt och guld kanske. Eller vitt och gult. Inte grönt i alla fall. Det blir ju lite jobb så klart, jag har ju tänkt göra det mesta själv. Stämpla text och klistra dekorationer :-)
Det ska bli kul i alla fall. Hoppas Peter hinner skaffa sej ett köksbord så man slipper att få gamnacke av att sitta i soffan.
I går köpte jag burkar på panduro. De gick att skruva ihop så de blev till en lång cylinder. Så nu ligger allt bling, allt metallkraft och brads i varsin behållare. Mycket snyggare än att ha alltsammans blandat i en stor burk. [gammal glassförpackning]
Nu måste jag fundera lite på julkort. Man kanske ska baka pepparkakor att skickat med..? Eller lussekatter, små små lussekatter..? Jobb, jobb & jobb

0 kommentarer: