söndag 19 april 2009

Piggelin!

I dag är jag mycket mycket piggare! Så pigg att jag ska till Mora och lappa bilar OCH äta pizza. Jag är dödligt hungrig i dag, allt jag åt i går kom upp. Utom en liter apelsinjuice och en knäckemacka med skinka.
Lägenheten ser ut som skrutt men Peter har kommit hem så han får väl hjälpa mej att städa upp i röran.
Peter åker i morgon igen, de ska spela in tv. Jag vet inte om det är hemligt så jag säger inte i vilket program de ska vara med. Jag hade velat följa med men tror knappast att de vill ha med nån som precis varit kräkig.

9 kommentarer:

rubbad sa...

Jag har gjort en film med alla mina bilder från april, du är med! :)

http://www.flickr.com/photos/rubbad/3454827169/

Madde sa...

Hoppas på Filip och Fredrik!

Kanelbullen sa...

Nää, inte P och F utan B som i Babben. Men det är stort tycker jag. Dom skrev det själva på sin hemsida. Nu på lördag.
Kramen!

rubbad sa...

Erkänn att det är Babben & co! Jag såg på det i helgen och då sa de att LK skulle komma nästa avsnitt. :)

Lena/ Vi på Åsen sa...

Hejsan!
Tulavippan är en gigantiskt stor loppis/återbruk som ligger i Gagnef, precis vid riks 70, ca 5 min från Clas Ohlsson. Där finns allt mellan himmel och jord till loppispriser. Väl värt ett besök om man har vägarna förbi =O)

gamtfissugnål sa...

Du ska sitta i karantän flicka lilla, du smittar två dygn efter symptomfrihet!!

Anna Neah sa...

Lilla gumman. Som svar på inlägget du skrev på min blogg. Du ÄR frän. Och du kan säkert sjunga också om du vill. Kram

Carola H sa...

Enligt SMI smittar man i upp till två veckor efter man varit magsjuk. Men dom rekomenderar 36 timmars hemmavarande från dagis i alla fall.
Luddigt skrivet men jag orkar inte skriva om det. Hoppas ni fattar ändå.

vifsla sa...

Neah: Som en katt i en torktumlare!

Carola H: Jag håller mej lite för mej själv, Cilla vill att jag ska sitta i karantän.