måndag 20 april 2009

Tjock om rumpan

I dag tog jag Peters kamera och gick ut i Älvdalen för att dokumentera min hemkommun. Jag tog ganska många beskrivande bilder men alla blev tagna i råformat. Peter måste komma hem och hjälpa mej att reda ut det och göra om bilderna till något i lagom storlek att ladda upp.

I förrgår såg jag som hastigast på "Ballar av stål" och jag blev så jävla förbannad att jag bytte kanal. Jag kom in i ett klipp där en snygg tjej talade om för en främmande kille att hon och hennes kompis nog ville ha sex med honom. Två tjejer och en kille, han blev nog glad och överraskad. Han tackade ja hur som haver och frågade hur kompisen såg ut för hon var inte där.
Den närvarande tjejen sa att de var lika varandra. Killen sken upp ännu mer.
Och jag bara visste att det skulle handla om en fet tjej. Gissa vad?!?! JAG HADE RÄTT!!
Det är så jävla typiskt att en kille inte skulle vilja ha sex med en fet tjej. Varför är det så?
Är vi så himla motbjudande så att ingen vill ha sex med oss?
Jävla jävla tv! Tänk om de hade tagit in en anorektiker istället, vilket ramaskri det skulle bli!
Nej fram för fler sexiga tjockisar!

11 kommentarer:

rubbad sa...

Tv är ett opium för folket! Sanslöst hur mycket hjärnlös skit det går nu... Det där programmet du såg verkar ju vara bottenslasket av skittunnan. :(

Nostalchic sa...

Det kan ju egentligen inte komma mycket gott ur ett sådant skämt, de tjocka känner sig förolämpade, de som vill ha sex med tjocka känner sig också förolämpade och vissa får iofs skratta nickade på bekostnad av andra vilket jag inte tycker är humor alls. FUCK THEM!

Anna Neah sa...

Du har så rätt!
Du, förresten. Hänger du med Larz Kristerz till Eringsboda den 23 maj så ses vi där? Vi ska dit ett helt gäng och Thomas jobbar ju där samma kväll. Det hade varit så roligt om du var där också.
Kram

Lina sa...

hej mitt namn är Lina, jag gillar din blogg, brukar läsa den, tyckte synd om dig när jag läste du var magsjuk. Sen blev jag det dan efter nu har det gått 2 dar och är inte pigg än.

vifsla sa...

Lina: Tålamod och en låda piggelin!

susanne sa...

Du hade en skitsexig kropp! god damn! be proud!

Seeegt sa...

Jag skulle vilja ha sex med dig du var ju skit fin :* Puss

Vifsla sa...

Kära Seeeegt: Flickan på bilden är inte samma som skrivit bloggen.

Anonym sa...

Jag tycker du är grymt sexig, jag älskar kvinnor med former. Du är helt perfekt<3

Vifsla sa...

Anonym: Flickan på bildem är inte samma som driver bloggen.

Anonym sa...

Jag kan inte sluta glo. Bland de sexigaate jag sett