onsdag 11 juni 2008

Adora har läst min blogg!!

Adroa Batbrat (kvinnan med namnet som är svårt att sluta säga) har läst min blogg, där jag skrev om henne. Hjärtat bara for upp i halsgropen och nu bara ler jag!! *ler hela tiden*
Hon blev glad att jag skrev om henne och jag blev jätteglad att hon skrev till mej.
Shit jag måste nog gå ut i regnet och kyla av mej lite grann, rulla mej i gräset en stund fast där kan det finnas bajs.... struntar i det.

Vad mer, jo Ica Maxi har öppnat och jag har varit där. Två gånger på en dag! Men det är fint och jättestort, jag gick nästan vilse faktiskt. Jag ville köpa en bok (marley och jag) men köerna i 8 kassor var milslånga så jag fick gå den långa vägen tillbaka med min bok. Jag får köpa den i kväll istället. Hoppas det inte är så mycket folk där kring 20.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju alltid dra kortet så du får en pistol. Då är det ingen kö alls. Vi var ute genom kassorna på 1 minut, och köerna var förbi godiset. Skoj va.

Kram kram