onsdag 11 juni 2008

Irriterar mej på Rosing!

Ja det är fult att säga dumt om folk men herre gud! Hon är så mager att nyckelbenen petar ut, det anses väl vara normalt i dag att se skelettet genom skinnet men jag tycker att det är otäckt.
Och människan ser ut att vara gjord av plast, eller i alla fall huden. Jag har kollat i hennes blogg och hon försöker se mysig och nymornad ut men hon lyckas inte. Det ser jävligt krystat och hårt ut. Hon la upp en bild när hon åt godis i soffan och det såg ut som om hon ställt fram godiskålen lite i soffan för att den skulle synas (inte mycket i den) hon hade en godis mellan tänderna men hon höll fortfarande i den. Jag lovar att fotografen (antagligen dottern) fotade och så spottade Rosing ut karamellen igen.
Hon visar bild på sin mat, sallad sallad och åter sallad. Jag har bara kollat på ett par sidor men jag har inte sett kött eller ens potatis faktiskt. En tvåbarnsmorsa lär väl laga mat ibland. Vad ger hon barnen och varför verkar hon inte äta det själv?

0 kommentarer: