onsdag 11 juni 2008

Skorna var inte stulna!

Jag hittade dem, i en skokartong. Tillsammans med mina dildosar. Men jag tänker inte be om ursäkt till den anklagade för att hon var anklagad. Det har ju försvunnit så mycket saker förr.
Nu sitter jag här och det är för tidigt för mej, sovit typ 3½ timme i natt. Jag ska egentligen tvätta och städa två bilar, lappa bilar, sova lite till, leta adresser på internet och något mer som jag glömt. Men jag sitter framför datorn och bloggar. Det är effetivt!
I eftermiddag ska jag på Burgers och titta hur det går till i ett kök, skapligt nervös är jag. Jag har ju aldrigt jobbat i ett kök förr!! Tänk om jag bränner mej/sätter eld på något eller kastar mej över en kund i ren nervositet! Gud hjälpe mej!
Igår var jag och Peter till Borlänge. Jag köpte leggings, ett förkläde (som är så gulligt så man nästan storknar) lite godis, en kameraväska och ett litet resekit med flaskor för schampo och sånt. Vi gick och gick så det gick runt i mitt huvud och så fick jag gräsligt ont i fötterna. Skorna som jag trodde jag var sams med var jag inte alls sams med. Smärtande tår har jag nu.
Vi packade igår oxå, jag packade typ 100 toppar, 2 kjolar, 2 par tights och 3 par strumbrallor, 1 par jeans, 7 trosor, 2 bhar, 2 tunikor, 2 par skor och 1 kofta. Ahh jag glömde 2 linnen oxå. Det blev lite mycket med tanke på att vi ska vara borta i typ 4 dagar. Jag fick lov att ta bort saker om Peters kläder oxå skulle rymmas i väskan. Jag hoppas att jag klarar mej med en pennkjol!!
Jag fyllde necessären jag fick av Carola till bristningsgränsen. (nog klarar man sej väl med 4 ögonskuggor). Jag har packat sängkläder och handduk (hoppas Peter kommer ihåg att försöka pressa ner en handduk till sej själv oxå) Vi har nu en stor resväska och en mindre bag överfulla med saker. Och ändå måste jag komma ihåg kam, borste och tandborste...

0 kommentarer: