tisdag 24 juni 2008

Lojs ville ha fler bilder på mitt hem..

Jag är ganska nöjd med mitt hem, det är väl mest tapeterna som gör en lite lätt magsjuk. Men är det HSB så är det (vrång uthyrare).


Köket är ju grönt och skönt så det är jag mest stolt över att visa upp. Lojs ville se fler bilder på mitt hemman så jag ska försöka ladda upp lite såna.


I dag har jag skolats in lite till på sommarjobbet, tänk att jag är tillbaka på sommarjobbsnivå. Fast inte längre som någon tafatt och slarvig 14is. Nu är jag en tafatt och slarvig 27is... :D


Men det är ganska roligt i alla fall och så jobbar jag med väderullrikas mamma... faktiskt. (se vilken fjortis hon är, skyter med sånt)


Gårdagen muffins blev i enbart choklad men med lila glasyr, Carola hjälpte till att blanda till färgen. Vet inte om de blev så värst snygga men de var fullproppade med choklad. Och så var det ingen som klagade heller.


Tänka sej att det var jag som fixade maten i dag oxå, grillat nästan helt själv och gardinerna är kvar! HURRA FÖR MEJ!!
Ena delen av köket, den med micron och min söta termos

Vårt sovrum, lite stökigt. Men om jag får bestämma några år så blir det bra.Vårt vardagsrum, den snygga delen med soffan och alla foton. Den fula delen tänker jag inte visa.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Va mysigt :) Kul med bilder ! Taaack för titten ;)//Liza