onsdag 4 juni 2008

Nya skor

Jag har köpt skor från Rieker, på rea så klart. Men de kostade i alla fall 400 kr. Nu hoppas jag bara att de är sköna oxå. Jag ska ju till Stockholm och behöver skor som jag kan gå i. Helst utan skavsår. Jag skulle prova skor i kupolen i dag, det var osexigt. Jag pillade av mej en av mina bruna ballerinor och KVÄVS nästan av stanken som stiger upp ur min ena sko. Till råga på allt så är den alldeles fuktig på insidan. Jag fick lov att ställa min handväska ovanpå skon medans jag försökte få på mej en toffel. Men jag blev nervös att tanten som flanerade bredvid mej skulle känna lukten så jag hade inte tid att bråka med en motvillig toffel så jag ställde tillbaka den och drog på mej min ballerina igen och smet därifrån. Jag antar att toffeln jag provade inte längre kan säljas, den har antagligen fått frätskador.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det stod att det skulle ta 1-3 dagar så jag hoppas att den kommer imorn! Jag har nog frätskador i mina skor idag med :)