onsdag 25 juni 2008

I dag har jag sprungit på Mora



Åhh denna shopping! Hur kan det vara så roligt? Det blev några par strumpor, några trosor, en tröja, ett par hårspännen OCH en ny kofta. Jättesnygg med golfrutor på ärmarna. 249 kr istället för 399 kr! Jag älskar rea.


Bytt blöjor har jag oxå gjort, det var inte alls äckligt. Inte skrek barnet heller, eller inte så mycket i alla fall. Hon knorrade lite när hon tröttnade på att jag duttade så länge med hennes kläder.


I morgon ska vi på bio, sex and the city!! Det är bestämt nu och alla berörda parter är meddelade. Tex Carolas nästan äkta hälft och Rebeckas chef. Filmen börjar ju kl 18 så Rebecka måste gå tidigare från jobbet, tänk att det finns så förstående chefer. Peter är oxå meddelad, vi tänker ju låna hans bil... Åka ståndsmässigt!! Peggan låter ju så illa, i vanlig ordning.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du får gärna komma och byta blöjor hur mycket du vill. Du har ju fått en kompis för livet också. Linda hit och Linda dit, trevligt tycker jag i alla fall.
Ha så skoj i morgon. Själv lär det nog dröja ett tag innan man kan gå på bio igen.
Tack för idag....
Kram