måndag 23 juni 2008

Här städas det!



Jag har städat och plockat och tvättat och lagat mat i dag. Givetvis har jag diskat oxå. Allt detta iförd förklä och huckle. Skitsöt alltså.


Det har regnat så man blir alldeles deprimerad, fast det behövdes städas här hemma så det var lika bra att vädret var uselt annars hade det inte blivit något gjort.


Det ringer försäljare hela dagarna, bara i dag har jag lagt på luren i örat på två. Efter nummer två så ringde det direkt igen så jag tog luren och sa "andersson". Men då var det Peter som ringde hem, han förstod min avledningsmanöver.


Nu ringde Rebecca, hon vill baka hallon och chokladmuffins (och T, om du någonsin hamnar i mitt kök så ska jag baka muffins så det sprutar ur öronen på mej :D )


Hon skulle fixa lite ingredienser så kommer de upp sen.


Tur att mitt prinsessiga kök nästan är rent.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint kök :) Kan du inte slänga upp fler bilder ;) kram!!!//Liza

Anonym sa...

Ert hem påminner lite om vårat faktiskt! Hoppas allt e bra med dig raring och att det går bra på ditt nya sommarjobb och alla är goa mot dig.

Massa kramar /Thina

Anonym sa...

Gillar ert bord. Det ser så praktiskt ut! Var kommer det från?

vifsla sa...

cecilia: Köksbordet kommer från IKEA. Det tog 11½ år innan vi fick upp det.