söndag 8 juni 2008

Jag funderar fortfarande på mina skor

Jag har inte varit hem än och letat efter dem, med lite tur så står de i en garderob. Men jag betvivlar det starkt. Människan har ju faktiskt varit i min skolåda och rotat, till råga på allt så lämnade hon min annars så snygga skolåda i ett gräsligt skick. Skor som tidigare stått i par snyggt och prydligt låg nu slängda lite hur som i lådan. Bara det var ett stort irritationsmoment!
Jag blir förbannad på familjeliv oxå, jävla kärringar. Bara för att jag skriver att kaustiksoda är bra när det har satt igen i avloppet så är det genast nån kärring där och talar om att jag har så fel så fel. "det blir cement av det, bla bla bla" Man får väl för i helvete läsa beskrivningen på flaskan innan man börjar. Gud vad grinig jag blir!
I morse kl 5 spelade någon (som jag tror var stefan) dragspel här utanför. Jag kutade upp naken och lutade mej ut genom fönstret och vrålade
"stefan håll käft klockan är fem!!"
Så nu har jag gjort bort mej riktigt mycket bara för att jag var så trött och det var smärtsamt med dragspel vid den tidiga timmen.

0 kommentarer: