fredag 6 juni 2008

Jag ger mej fan på att hon snott min skor!

Jag har funderat hela dagen på var mina skor och min skjortklänning kan vara. Och jag kommer bara fram till en enda sak, hon har SNOTT dem när hon lånade min lägenhet!! Precis som när hon snodde pengar från mej så har hon helt säkert snott min kläder.
Samma människa hävdade att min kille raggade på andra för att han hade ett inaktivt konto på en datingsite när vi just träffats!! Nu snor hon mina saker!! Jag blir galen.
Jag är helt säker på att hon tagit dem för allt har funnits i min garderob, skorna i skolåda och klänningen på en galge i garderoben, nu finns inget av det kvar och den enda som varit i lägenheten är hon.
Fast nu måste jag åka hem och leta igenom lägenheten och jag måste leta här. Jag har inte sålt dem ( jag säljer inte skor jag är mycket förtjust i) och jag har inte slängt dem (nästan säker).

Så du din satans lilla slinka, skicka tillbaka mina skor och min klänning!! Annars jävlar....
(och du fick bo i min lägenhet helt gratis fast så här i efterhand så borde jag aldrig ens släppt dej innanför kommungränsen)

0 kommentarer: