onsdag 6 maj 2009

Glass

Årets glasstaktik är att provsmaka alla sorter ur kulglassortimentet (utom marsipan-choklad för den smakar bajs).
Jag och Cilla har nyss varit på Östängs och ätit varsin kula. Jag tog saltlakrits, hundarna åt upp mina rester. Till och med Dex tyckte om lakritsglass!

I morgon åker jag till Paris, nedräkningen har tagit fart på allvar och väskan är redan packad. Jag var in på Cubus i går och köpte nya kläder. 1 par tights (vadlånga, jättesköna), 2 färgglada linnen till det facila priset av 129 kr för 2 och en mycket underlig "tunika".
Det blir en bild bara jag kommer hem ifrån Frankrike.

I går var Billy Opel här (Erik Morell), han talade om att på nån finlandsfärja kunde man beställa in en fissu för 5 euro. Det tycker jag är bra.

8 kommentarer:

Lilly Lee sa...

Ha så trevligt! Är bara liite avis ;-)

Kanelbullen sa...

Såg dig utanför HSB i nån snygg klänning i tisdags. Jättesnygg var den.
Ha det nu så himla bra i Paris och krama Peter från mig och kram till dig själv!

vifsla sa...

Lilly: Du får se bilder sen i alla fall. Men du ska ju gifta dej så jag är lite avis på dej oxå.

Kanelis: Vad var det för en klänning tro?

rubbad sa...

Ha så roligt i Paris! :) Köp nåt jävligt fint till mig, tänk på att jag fyller år och att ni dissar min fölsis-middag för la France! ;)

5 euro är bra pris!

Kanelbullen sa...

Rubbad; Dom dissar även min. Tror du att dom köper nåt fint till mig också. Haha!

Kicki sa...

Åh! Vi måste till östängs när ni kommer hem från vackra Paris! :) Ha det så mysigt o ta hem en macaron så jag får smaka ;) Kram

anna sa...

vad är en fissu?

skånskan sa...

Ser fram emot att läsa allt om la Paris!