fredag 1 maj 2009

Tillbaka på brottsplatsen

Jag kör taxi i helgen, i går blev det 15 timmar pga det inte fanns nån som skulle jobba hela natten. Jag klev på passet igår kl 15.57 och klev av i morse 07.16.
De sista timmarna kändes väldigt kryptiska.
Jag blev jävligt osams med ett fyllo helt utan tidsuppfattning men som trodde att han var typ jurist eller så. Han kastade något på min baklucka när jag åkte ifrån honom. Jävla röv.
Men jag fick nästan 500 kr i dricks av en kund. Jag fick gulla med två hundvalpar på två olika adresser. Den ena såg nästan ut som en igelkott med en liten kolsvart knappnos.
Den andra ville bita i min tumme, ibland är livet ändå lite underbart.

1 kommentarer:

Nostalchic sa...

ÄLSKA BROARNE! Asså de söta prickiga kopparna vill gärna flytta hem till mig med. O allt det andra också för den delen.

KOlla in denna söta sidan du som kan bara ( jag kan ju inte ens klara en jäkla sockerkaka) http://www.hellosugar.se/

kram!