torsdag 21 maj 2009

Kisspaus i regn

Bella bor här i dag. Vi vaknade 10.35 sen gick vi ut i solregnet och kissade. Eller Bella kissade och jag tittade på. Båda var nöjda med det.
I morgon åker jag till Rättvik för att med Larz-Kristerz åka vidare till Eringsboda för att träffa Neah och Tomas. Jag längtar och planerar smink och frisyr.
Jag har ju glatt konstaterat att jag var hur söt som helst i mitt rouge (det som jag köpte i tron om att det var ögonskugga) så det ska jag bruka. Jag måste oxå plocka fram ett rött läppstift tror jag för det har jag inte använt på flera månader.
Jag kanske måste provsminka mej lite i dag. Lagom till taxi i kväll kanske...
Ja just ja, det blir taxi i natt, 12 lyckliga timmar. Hoppas verkligen inte att det blir som sist när det inte fanns nån som kunde stanna hela natten. Jag drog nitlotten och blev kvar från 16.00 till 07.15. Då var jag helt slut.
Nu ska jag titta lite till på min ellosorder och sen ska jag diska, städa och tvätta!

1 kommentarer:

Little Peaché sa...

Sv: Tack! Jag blev himla glad över den hatten faktiskt!

Kram på dig