lördag 9 augusti 2008

I går var vi ute!

Jag var faktiskt på Musik & Motor i går, på parken alltså. LK spelade ju där, det gjorde oxå Nordman, Billy Opel och The poodels. Jag tror att LK var bäst.
Vi började med förfest hos Cilla, paj och cheesecake!! Och givetvis Smirnof Ice!!
Cilla bjöd till och med på hot shots, det var länge sen. Vi fick träffa Inas nya kille som var trevlig och ingenjör.

Efter maten så spelade vi "med andra ord" en stund. Hetsigt och roligt.
Rebeckas X med vänner tittade in. Två galna killar i hjälm och pilotglasögon babblade en massa om förhud från SSAB som man kunde öppna ölflaskor med, ojoj vad jag skrattade.
På parken dansade jag med Rebecka, stackaren försökte lära mej bugga. Emellanåt fruktade jag för både hennes och mitt liv. Men det var himla roligt. Få se om jag lyckas vara ledig till helgen och får tag i några fribiljetter till bliktan i Nusnäs så kan vi övningsbugga där oxå.
Jag träffade min lilla svärfar som i fyllan lovade att laga min bil eftersom det var för svårt för David. Jag måste ju ha den om jag ska kunna börja på Burgers snart.
I dag är det 25 dagar kvar till Bulgarien. Jag blir lite stissig när jag tänker på det. Fan det är ju inte ens en månad kvar och jag har knappt fattat att jag äger ett pass!!

0 kommentarer: