söndag 24 augusti 2008

På kalas


Jag var på födelsedagskalas i går. Eller jag var chaufför till åt ett kalas. Vi var på kina i Mora och åt middag. Och det var ju en anledning att klä upp mej.

Jag fick köra finmerca och trivdes alldeles utmärkt i framsätet. Vi åkte till Malung en sväng. På vägen dit hade jag lite snutnoja och tvingade födelsedagsbarnet att ringa en bil som åkt före och fråga om de sett någon polis. Men det hade de inte gjort. Då såg jag min chans att gasa lite!! Men vad tror ni att jag ser vid kättbo, jo en snutbil på en parkering! När jag passerade så följde den efter, när jag svängde av mot Malung så FÖLJDE den efter. Vi stannade för en piss- och rökpaus och då passerade den tack och lov. Men jag var ganska skakig och hjärtat slog ganska hårt kan jag skryta med. Carola gav mej en lugnande cigg och sen gick det väldigt sakta mot malung!

0 kommentarer: