söndag 10 augusti 2008

Trött...

Jag är våldsamt trött, inte så mycket att det börjat surra i mitt huvud men tillräckligt för att var lite förvirrad. Med lite tur så kommer jag att överleva dagen i alla fall.
Jag somnade säkert vid 3 i natt, klockan 5 tjöt larmet. 05:07 fick jag sms från Peter som talade om att Herr Opel sover på min plats i sängen. 05:15 tjuter larmet igen! Sen kunde jag inte somna om förens kl 06 och så ringde väckarklockan 07:10. Sen har det inte blivit mer sova. Jag kör väl slut på de få timmar jag sovit nu på förmiddagen och så kommer eftermiddagen att bli en enda dimmig grinighet.
I morgon ska jag till Orsa för att träffa FYSS-människan. Jag måste göra något åt fetheten som sprider sej som en löpeld över min kropp. Jag är gärna rund och rar men nu när magen börjat ändra form så är det inte så himla roligt. Kläderna sitter inte alls lika fint längre och jag irriterar mej på att alla trosor rullar ihop sej.
För den som är mager kan jag berätta att när man är fet och får "undermage" så gör den att man måste ha trosor med lite högre midja för annars pressar magen ihop trosorna så de lägger sej som en mycket obehaglig korv under magen. Då får man genast ännu större magen och så blir man svettig och får i tid och otid försöka pilla ut ett par svettblöta trosor nånstans mellan fitthåret och naveln. Jätteroligt och väldigt sexigt NOT!!!
Så blir jag av med magproblemet och kanske lite av låren så är jag nöjd sen. Men det blir väl som vanligt, man tappar lite av brösten istället. Och efter det så ser magen ännu större ut. HURRA!!

0 kommentarer: