tisdag 26 augusti 2008

Vad gör man med jättebenvärmarna Allan?

Jag ÄLSKAR benvärmare, vet inte varför men så är det. Igår var jag in på H&M och köpte ett par vita lååånga för 49.50 kr. När jag kom hem och drog på mej dem så räckte de upp över knäna. Jag kunde till och med göra ett litet nedvik och ändå så nådde de över knäna. Helt galet.
Nu har detta gjort att jag vill ha ett par stövlar att ha till, så där snyggt som alla andra hade förra året. (gud jag är sååå förra året)
I dag har vi varit i Borlänge, Larsson och jag. Givetvis så provade jag stövlar, massor med stövlar. De snygga kostar 1200 kr och de som passar kostar 349 kr. Typ.. .
Men nu vet jag inte vad som vore snyggt till mina enorma benvärmare. Helt så vill jag ha ett par högklackade bruna flammiga stövlar med skaft upp till knäet. Men jag måste tänka praktiskt oxå. Kan man ha ett par typ mc-kängor till? Eller måste jag ha stövlar med jättehöga skaft? Fet-Vaden Linda har lixom lite problem med såna skor.

Jag köpte i alla fall bara en skiva i Borlänge. Det var någon Lee Rocker som varit med i straycats. Inte vet jag, men den var ganska bra. Vi lyssnade på den hela vägen hem från Borlänge..

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gå in på den här länken. Dom har fina stövlar som man kan få måttbeställda efter sina egna vader. En kompis till mig har handlat där och hon är super nöjd. Lite dyrare, men då sitter dom som dom ska sen också. http://www.duoboots.com/se/

Tack för i söndags....

Kram kram