onsdag 20 augusti 2008

Packet är packat!

Nu har jag nästan gjort klart mitt packande.
Ledsen Madde, det blev bara ett par högklackade skor men kanske en herrskjorta, ett rött läppstift och en pennkjol. Till råga på allt så hittade jag en guldbikini på Lindex idag. Men det var bara trosorna som passade och jag vet inte hur det bli i mörkblå överdel och guldig underdel...?

Jag har varit på burgers och övat på kassaapparaten, det gick så där. Men jag hoppas på förbättringar. Lyckosamt nog har ingen dött eller gråtit!! Jag såg Wäinöäcklet och övervägde att stoppa ner honom i fritösen, det hade fräst skapligt bra. Fula fula fetto!

På bussen till mora hamnade jag bakom tyska hippies (tror jag). Jag satt i fyra mil och svor över att de luktade så jag mådde lite illa. Nu i efterhand har jag kommit på att det var nog inte de som luktade utan min t-shirt.
Jag tog den i lådan i morse och trodde att den var typ ren, nu har jag konstaterat att jag nog haft den när jag motionerat... urk!!

Nu i packningstider har jag letat efter vadlånga leggings i bomull (så att inte röven lyster igenom). Jag har nog frågat i varje affär. På Lindex fanns det nog inga alls, på h&m hittade jag (eller rättare sagt en stressad expedit) ett par men de fanns bara i small och x-small, på Åhléns hittade jag rejäla svarta på fetavdelningen men de kostade 179 :- och det betalar jag inte för något som kommer att bli fullt av rövsvett och ketchup/bea.
Så jag får väl snällt kolla på internet, ellos eller La Redoute. Jag skulle ju gärna vilja ha såna med en spetskant nertill men det såldes väl i våras och jag som är så himla efter köpte ju inga då. Men det kanske finns i Bulgarien...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag visste inte ens att det fanns guldbikinis nuförtiden! Jag trodde såna förpassats för årtionden sen!

Jag surfade runt och hittade de här idag, och då tänkte jag på dig.
http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a03280&page=2&countrs=30&size=30&method=varu&varu=k%F6k