onsdag 27 augusti 2008

När jag är helt slut och inte orkar med något alls.

Jag grinar för allt just nu, så fort att något går det minsta fel eller om jag blir stressad så blir jag helt grinfärdig. Och att titta på Oprah är helt uteslutet, det är tårar för allting.
Om jag kommer att tänka på Peter så börjar jag gråta, om jag konstaterar att jag har jättefina kompisar så börjar jag gråta. Om middagsmaten blir misär så mår jag pest.
Och allt bara för att jag är så trött hela tiden. Sommaren var jobbigare än vad jag trodde.
I morgon får jag i alla fall hämta min bil. Det ska bli skönt!! Svärfar har bytt hjullagret åt mej och konstaterat att bilen svajar lite för att däcken har plattat till sej för att den stått så mycket. Ingen fara alltså. Jag kunde gott köra på dem tills nästa sommar.
Och i morgon ska jag vara på burgers i några timmar, det är jättebra. Då blir det lite mer jobb den här veckan. Jag har inte skrivit in mej hos arbetsförmedlingen än så jag får ingen a-kassa. Men jag lär väl få lov snart. Om det skulle vara någon som behöver en bra, trevlig och utåtriktad telefonist så är det bara att ringa!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men gör inte det, jag e bara glad att ha er brudisar!:)