lördag 13 juni 2009

Att skriva för sina läsare

Anonym sa...
Lite får man väl tåla, det är ju medaljens baksida!Har läst din blogg o sett att du själv inte har brytt dig särskilt mycket om din sambo förrän han är i TV. ååååh då är han plötsligt din älskling. innan dess då??Kändiskåt kan du va själv!
den 13 juni 2009 01:11

Egentligen så vill jag bara be dej DRA ÅT HELVETE! Men jag antar att du är lite fimpad så jag lär väl förklara istället.
Tidigare har jag inte skrivit så mycket om Peter för att han SJÄLV INTE VILLE DET!!
Men så började Dansbandskampen och då föll det sej naturligt att skriva mer om honom.
Innan så har jag inte haft så mycket läsare, jag tror inte att de brytt sej så mycket om varken Peter Larsson eller Larz-Kristerz. Men eftersom jag strävar efter att ha många läsare varje dag och eftersom antalet läsare steg med sisådär 400 % tack vare dansbandskampen så lär jag ju skriva om Larz-Kristerz och Peter. Men som du kanske ser så skriver jag inget smaskig, inget utlämnande eller privat. Jag måste precis som alla andra skribenter skriva om det som intresserar folk. Om jag sitter här och skriver om hur jag framlider mina dagar som arbetslös så skulle jag inte ha så många läsare. FATTAR DU???

Och så till det här med att tåla, om nån klämde helt ohämmat på din man/fru så tror jag att du oxå skulle bli irriterad. Peter tycker heller inte om när folk tar i honom, framför allt inte såna som tafsar. Folk är fulla, folk är äckliga, folk är dumma i huvudet och allt sånt får man känna av.

Kändiskåthet är inget jag är drabbad av. Jag träffade Peter lååååångt innan han var känd i hela Sverige och jag skulle nog helst se att han fortfarande var lika okänd som innan för då skulle jag slippa såna skitstövlar som du.

11 kommentarer:

anol sa...

Bry dej inte om vad de säger! Anonym är nog bara avundsjuk. Såg er på byn en dag och ni är så söta tillsammans.Fortsätt att skriva som du gör, roligt och tänkvärt och några rader om Larz-Kristerz ibland!

Anonym sa...

Jaja, be fansen dra åt helvete du, så kommer nog Peter snart att va lastbilschaffis igen

"Egentligen så vill jag bara be dej DRA ÅT HELVETE! Men jag antar att du är lite fimpad så jag lär väl förklara istället.
Tidigare har jag inte skrivit så mycket om Peter för att han SJÄLV INTE VILLE DET!!"

Nä vill han det nu då?

Du kanske bara vill ha en framgångsrik blogg, med så o så många läsare om dan.

"Innan så har jag inte haft så mycket läsare, (FÖRSTÅR VARFÖR)jag tror inte att de brytt sej så mycket om varken Peter Larsson eller Larz-Kristerz. Men eftersom jag strävar efter att ha många läsare varje dag och eftersom antalet läsare steg med sisådär 400 % tack vare dansbandskampen så lär jag ju skriva om Larz-Kristerz och Peter. "

Ja för vem vill läsa om dig. ska tafsa extra mycket nästa gång, bara för att jag är kille. Han kan ju bli sugen? :)

PS: Kallar mig anonym, tack vare att jag har inget google konto eller liv på nätet

Malin sa...

Jag har sett Peter och dig sen ni blev ihop. Och jag tror knappast att din kärlek till Peter har blivit starkare bara för att Larz Kristerz vann dansbandskampen. Den har säkert blivit starkare men det är nog mera för att ni varit ett par så länge nu. Kärlek blir ju starkare med åren, självklart! Herregud hur människor orkar alltså. Bara för att få göra människor ledsna...sjukt!

Helena sa...

´Ja herregud vilket folk det finns =)

skånskan sa...

"Anonym" är tydligen så missnöjd och olycklig med sitt liv att hon måste snylta på andras lycka för att må lite bättre än vad hon tydligen gör när hon sköter sitt eget!!!

Kanelbullen sa...

Jag säger bara...pust! Hur orkar människa. Och vadå inget konto på blogger, det går väl fy faskiken att sätt ut sitt namn under inlägget. Det finns inget som är så jäkla fegt att inte våga stå för vad man tycker och tänker. Nej, skämmes ta mej tusan. Skämmes!

P&K till dig Linda!

Anna sa...

Hej! Jag skulle bli tokig om andra kvinnor kladdade på min älskling och jag tycker att folk borde inse att man inte accepterar vad som helst bara för att man är "känd" ! Man är väl en vanlig människa ändå och alla människor vill väl ha sin integritet!!! Jag tycker att du respekterar ditt och Peters förhållande på ett fint sätt genom att inte skriva så väldigt detaljerat. Vad ni gör och känner har väl ingen annan med att göra. Stå på dej! Kram Anna

rubbad sa...

Vilket TROLL!

Antar att du också skriver mer om Peter eftersom han är borta mycket mer (du saknar honom mer) samt att det faktiskt händer en himla massa roliga saker runt om Lars-Kristerz som är roligt att läsa om. Och det är knappast så att du skriver så mycket om Peter och LK att det är värt att läsa din blogg om det ENBART är det man är intresserad av, man kanske upptäckte din blogg iom Dansbandskampen, men man stannar kvar för att den är underhållande!

Den här anonyme fegisen skriver bara för att reta dig, han finner väl nöje i det eftersom han inte har något eget liv. Inget att bry sig om med andra ord!

Icka sa...

Ja det finns folk till allt. Jag tycker du verkar stencool :) Du skriver så jäkla bra och jag kan säga att jag inte läser din blogg för att du är sambo med Peter.. Från början var det så klart därför jag hamnade här men sen har det du skrivit gjort att jag fastnade här.. Jag förstår att det är tufft att va sambo till en känd dansbandsmusiker för fulla folk vid scenen beter ju sig som idioter..

Kram
Icka

Petter "utan" konto sa...

Var stolt Linda! Jag är stolt att ha honom som vän, och öser beröm över honom varje dag! Du är ju en dansbandsänka som faktiskt lever med detta... ska du då skriva om något låtsasliv för att anonym vill det? Nä du anonym, du får leta njutning av att smutskasta någon annanstans...och skaffa dig ett liv... men inte ett google-konto behöver du skaffa eftersom det går att skriva in sitt namn ändå... att du inte förstår det visar på låg intelligens. Looser!

Ungdomspastor Lisa Eriksson sa...

Hej Linda! Följer din blogg och tycker den är jättebra.
Bry dig inte om alla som skriver skit om dig och Peter. Ni har rätt till privatliv och bara för att L-K vann dansbandskampen så är ju Peter samma människa som förut.
Hoppas att du har det bra.

Många kramar från Lisa! :)