fredag 5 juni 2009

Irritation

Jag börjar bli riktigt riktigt less på damer/brudar/käringar/tjejer som kommer fram till min sambo, blottar en stor del av ett bröst och säger skriv här.
Efter helgen när nån kossa som hävdade att hon var hans tremänning ville ha hans autograf på skjortbröstet (han skrev inte) och sen tafsade hon på honom. När jag sa att jag inte accepterar sånt så skrattade hon åt mej.
Jag fattar inte vad det är för beteende.
Nästa gång jag är med och det kommer nån och vill ha en autograf på tutten så ska jag fråga var hennes man är och i fall jag kan få HANS autograf på min G-kupa. Jag ska flasha boobsen oxå.
Det vore spännande att se vilken reaktion jag skulle få.
Men antagligen så är de för fulla för att fatta, tyvärr.

11 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Blää för sånna kvinns!

vifsla sa...

De är helt galna! För ett år sen hade de inte brytt sej ett skvatt om Peter, men nu helt plötsligt.

Anonym sa...

Dagens fräckis: Du får fråga tjejen om du får skriva din autograf på pojkvännens hmhm. Om den räcker så du får plats med ditt namn. Haha. Fy så snuskig jag var nu, men men, ett tips.
Jätteanonym

skånskan sa...

Instämmer - det är helt absurt. Det är inte lätt att snacka med folk som är fulla - man får väl ignorera dem totalt...

Anna Neah sa...

En spark i ryggslutet ska de ha :)

muZen sa...

SÅ typiskt såna som får alldeles för lite hemma. Be dom köpa en dildo istället för att jaga nått dom aldrig kan få.
Jisses amalia så en del medelålders kärringar kan bete sej.
Man skäms ju å deras vägnar.
Min mamma & Peters mormor var vänninor en gång (my Ma is dead) INTE skulle jag visa boobsen bara för det. Han känner ju inte mej, men prata kanske jag skulle göra för lite STOLT är man ju över dessa killar.
Lycka till med plåster kärringarna!!

Anonym sa...

Jaha det är så här man lägger in kommentarer. Är inget datasnille direkt. Var nog typ sist i världshistorien att skaffa dator för ett år sedan. Nog är det lustigt hur folk blir när någon är med på TV allt. Jag och min sambo var o dansa till Larz-Kristerz i Älvdalsparken på motorfestivalen förra året o vart var alla då??? De var väl lika bra då. Sjöng duett m din sambo på min möhippa för två veckor sedan, men det är då ingen som har frågat mig efter nån autograf på snabeln. Du var ju där. Gjorde jag nåt fel eller...=) Oj vad långt det blev. Har nog också lite tråkigt=)

vifsla sa...

Neah: Ja eller en rejäl nedläggning!!

muZen: Prata får man ju men visa tuttar är att gå till överdrift.

Anonym: Tyvärr så missade jag duetten, men jag tror att man måste vara med i tv och bete sej lite som Gynning för att få skriva autografer. Jag har i och för sig fått skriva två, men det var till min grannes barn.
Lycka till med bröllopet eller kanske grattis, du lyckliga som lyckats få en ring. :-)

Anonym sa...

TV har jag i och för sig varit med på ( Hedemoras Lokaltv förvisso ), men jag bryter inte på skånska, har inga silikontuttar och har aldrig haft sex i tv så jag får nog aldrig skriva några autografer =) Vad gäller ringen så dyker den upp när man minst anar det=) Säkert till dig också...

Boella sa...

Ända sedan Eringsboda har jag funderat på vad det vill säga att vara PATETISK och nu vet jag! Det räcker inte bara med att hälla i sig sprit, man skall visa boobsen också! Så det tillståndet får vara för mig, jag nöjer mig med att vara full och flamsig. Nån gång. De där damerna borde få sig kring skallen.

Anonym sa...

Lite får man väl tåla, det är ju medaljens baksida!

Har läst din blogg o sett att du själv inte har brytt dig särskilt mycket om din sambo förrän han är i TV. ååååh då är han plötsligt din älskling. innan dess då??
Kändiskåt kan du va själv!