måndag 8 juni 2009

Kameran

Först tog jag en fika på Morins och sen gick jag hem och knäppte kort på småsaker.
En liten blomma i mitt sovrumsfönster

En liten blomma i mitt vardagsrumsfönster. Eller liten och liten, det är en gräsligt stor porslinsblomma som inte vet hur man slutar blomma.
Här är det några små som blommat över i alla fall. Porslinsblommeblommor på parkettgolv.


Liljekonvaljer i mitt kök, de börjar vissna nu men det luktar lite gott än.
Mina småfula men färgglada värmeljushållare på vardagsrumsbordet.

Det är nån som flyttat in i min fredskalla...

Bokhyllan ovanför sängen. Det är bara Peters böcker...

6 kommentarer:

Anna Neah sa...

Fina bilder

Bella bajs sa...

Jätte snygga bilder!!

rubbad sa...

Är det din "nya" kamera som kommit till användning! Looking good!

vifsla sa...

Nej det är Peters nya d90. Jag provade min "nya" igår. Det blev lite så där.

Alisa sa...

Håller fullständigt med dig! En bra bh ÄR en dyr bh, en bh som HÅLLER är en dyr bh. OCh vi med större bröst behöver stadiga och bra bh:n annars faller allt ahha

Alisa sa...

Håller fullständigt med dig! En bra bh ÄR en dyr bh, en bh som HÅLLER är en dyr bh. OCh vi med större bröst behöver stadiga och bra bh:n annars faller allt ahha