tisdag 2 juni 2009

Jag har ätit glass
Med Cilla, Dexter hade gett henne fläskläpp och då var det nödvändigt med kall glass.
Jag lagade fläskkotletter på mammas vis..
Peters kostym fick hänga ute i friska luften, i natt hade det dock regnat på denJag har odlat ranunkel
de står på taket, det gröna längst till höger är mynta som jag köpt på IcaJag hittade rabarberpaj i kylen, i saften är det oxå rabarber.
Utsikten från taket på tredje våningen
Taket och skorstenarna
Mina fötter på rött tak
På Dollarstore fanns det muffinsformar för 10 kr
Fruktfatet i köket, numera är en melon borta. Den blev snacks i natt.

4 kommentarer:

Carola H sa...

Hörde från svärmor att ni hade fina klänningar på er i lördags.
Har du någon bild kanske?? Om inte så hade hon det men jag har inte hunnit få se den ännu.

rubbad sa...

Vad fina bilder! :)

Vad hade du odlat sa du? Ranunkel? Låter porrigt! Men vad mysigt du har det med taket istället för balkong, jag är faktiskt lite avis.

Mariah sa...

Jag får f.n spader å darr i knäna när jag ser att du varit ut på TAKET. Å då sitter jag här hemma framför datorn. De kan man kalla höjdskräck!

vifsla sa...

Carola: Jag glömde kameran hemma, så det blev inga klänningsbilder. Tyvärr!

Syrran: Jo ranunkel. Det är bolliga blommor med många kronblad eller vad det heter. När jag gifter mej ska jag ha såna, bara så du vet.

Mariah: Jag är lite nervös för att kana nedför taket när jag är därute eftersom det sluttar lite grann. Men det är fint att ha nånstans att sitta när man inte har balkong.