onsdag 3 juni 2009

Eftersom jag är ensam

och ganska uttråkad så vill jag ha en kommentar från så många som möjligt idag. Jag är så himla nyfiken på vilka det är som läser. Några vet jag givetvis om men jag har ju en räknare så jag vet ju att det är fler än de 11 som är prenumenanter.
Kan ni inte berätta något roligt som hänt, nåt fint som nån sagt eller berätta om ert bästaste bästa fikabröd?
Ja lite vad som helst så jag får veta något om mina läsare, kanske någon lite ovana.
Jag tex kollar mailen flera gånger om dagen via mobilen för att se om jag fått några nya kommentarer i min blogg, det är min ovana.
För om jag inte hade några läsare så vore det ju helt meningslöst att skriva, eller hur.
Så berätta berätta berätta!!

15 kommentarer:

skånskan sa...

Hej, jag är en av de trogna prenumeranterna. Mina enkla favoritrecept är kladdkaka och fruktpaj som går att svänga ihop på två minuter. Men de är hemma i receptskåpet och själv är jag på jobbet just nu och sitter i kundtjänst och väntar på kunder.
Eftersom jag är en tjatig typ vill jag än en gång göra reklam för Benny Rosenqvists chat (medium)för att få lite tips om kärlek, relationer, andlig verksamhet etc. Inte båg men ett annrlunda tänk för den som är ny i området, se länk http://www.hemmetsjournal.se/chatt/
Det är alltså imorgon torsdag mellan kl 16-17 som du kan gå in och tjatta!!

Lilly Lee sa...

Hejsan hoppsan! Jag läser alltid =P
Jag kan tipsa dig om den goda morotskakan jag skrev om i min blogg häromdagen, igår tror jag det var! Bjöd på det när vi hade besök igår, och fick lämna ut receptet på stört! En bra fjäskkaka om man väl ställa sig in, hehe ;-) Ha en underbar dag!

rubbad sa...

Jag prenumererar faktiskt också men inte via nåt himla blogspot utan fabulösa Google Reader!!

Jag går och funderar på att sticka något till dig för att återgälda det fina paketet. Men du måste önska något, och du har sagt massa grejer men jag har glömt. Benvärmare? Fingerlösa vantar? Wristbands? Säg nåt du vill ha stickat! :)

Anonym sa...

Jag är läser din blogg, något kl om mej hmm, idag känns det som om det inte finns så mycket kul men fika gillar jag :D

Vi på Åsen sa...

Kikar in här varje dag!En av mina största ovanor, ja en riktigt bad habit, är att jag måste ha typ en halvliter starkt kaffe på morgonen innan jag öht kan börja tänka eller prata! Fifan...tur att man inte är med i Robinson eller nåt...där har de inget morgonkaffe =O)

Anna Neah sa...

Hej du. Jag är också inne och läser varje dag. Och vilket bra tips sen att göra så här för att få feedback från de som läser.
Jag kan tipsa om den underbara Pavlova-efterrätten http://mermusik.blogspot.com/2009/04/varldens-godaste-dessert.html
Och den kan kombineras med årstidernas frukter och bär. Så det är guldläge att testa nu.
Nästa gång du har vägarna förbi i bussen med grabbarna måste du komma på fika! Kram

Pauline sa...

Jag läser! Uhm. Något roligt som hänt idag... Queensland har slagit New South Wales i rugby? Nähä... Något roligare. Jag har köpt svenska havrekakor på IKEA! Ännu roligare är dillchips också från IKEA. Och...Det var en äldre snubbe idag i spritaffären som mumlade något ohörbart och sedan sa han "don't tell your boyfriend I said this". OCH "hello" på en aborigin-dialakt heter "wunom". Nu räcker det med roliga saker. Man måste ha lite tråkigt också.

Kanelbullen sa...

ja jag läser varje dag.
Nåt rokigt i dag...hmmm jo en av jätteasparna har gått av i dag. Poff bara. Men salli trodde det var för hennes skull. Fågelungar, smaskens,

Kram!

Boellas sa...

Tja, vad skall jag berätta? Jag kollar din roliga blogg varje dag, förstås. Idag har jag varit ledig så jag har klätt fyra stolsitsar åt min svägerskas åldriga föräldrar och nu skall jag och alla barnen äta lax på saltbädd med vitvinssås och kokt potatis! Så var det med det!

Camilla sa...

Är in och läser nästan varje dag.
Hm vad ska jag berätta??? Håller på att renovera ett hus på myrmalmsvägen för inflytt i augusti.

Anonym sa...

Hej. ja jag är en annonym läsare som du kanske inte vet vem är, men jag tycker du skriver roligt och intressant så därför följer jag denna blogg. Jag har ätit ett otroligt gott fika bröd i dag. Snickerskaka gjord på jordnötssmör och cornflakes med mörk choklad uppepå i ett smält lager. Som givetviss stelnar efter en stund. Det var nog bland det godaste jag ätit, men jag vet inte receptet. / Tjing

Icka sa...

Hej :)
Jag är inne och läser din blogg lite då och då.. Tycker du skriver så jäkla bra och du tar upp intressanta saker :)
Fikabröd är väl inte riktigt min grej kanske ha ha..
Och jag har nog inget annat spännande att berätta heller ;)
Kram!

Monica sa...

Jag läser. Kikade in en gång för länge sen och tyckte att du skriver bra och roligt så då blev det att jag fortsatte att läsa. Läser många bloggar men är sjukt dålig på att kommentera =(

Anonym sa...

Känner dig inte men gillar din blogg! Du skriver så bra och det är jätteroligt att läsa! Här kommer ett recept på choklad o cheesecakemuffins som jag hittat i en annan blogg! Ha d bra!

http://donnasandra.se/2009/april/recept-pa-goda-muffins.html

vifsla sa...

Tack för alla tips på fikabröd och alla roliga saker. Det piggade upp.
Med en blogg är man aldrig ensam. :-)