söndag 28 juni 2009

När sommaren har kommit

är det dags för Big Lake Run. Vi tog på oss finklänningar och fikade i gröngräset, vi delade vår plats med vansinnigt mycket insekter och en liten ödla.
Jag var glad men varm
Den andra Lindan var jätteförkyld och försökte sitta i skuggan men det var svårt.
Anna-Karin ville inte alls vara med på bild.
Linda klev runt i diket på jakt efter skugga
Camilla log snällt.
Jag log snällt men ansträngt
Camilla och Anna-Karin (som blev tvingad) log glatt
Jag poserade fint, bakom mej har vi gömt massor med skräp.
Jag skrattar och flashar boobsen.
Det kom en gul..
en röd...
och en blå...
Vi fick lov att byta ställe att sitta på. Jag brände sönder en arm och den förkylda Linda höll på att kvävas i värmen.
Camilla var söt som en liten ängel
Jag bjuder på en outfit-bild i dag. Min sambo är inte hemma så jag fick ta den själv. Det jag har på mej är Peters gamla skjorta med ett litet brännhål och mina långkalsonger! Ja och så bältet förstås...
Jag for till Nusnäs för att sola och bada, där hittade jag mina släktingar. Farbror Henry
"Faster" Karin och kusin Natalie.
När de for la jag med på våran brygga
Det kom en liten and, eller jag lockade på den genom att kasta ut två överblivna räkor och lite vindruvor. Allt lockbete sjönk omedelbart till botten så pippin blev blåst på sitt godis.
Det kom 3 helikoptrar oxå!!
Jag måste göra lite reklam, jag tvättade mej i sjön med Apoliva-serien från apoteket. De är bra, dryga och luktar som paradiset. Jag själv luktar lite paradis och lite insjö.
Jag lyssnade på Cornelis och åt vindruvor.
Vårt lilla båthus och Henrys båt som ska eldas upp i september.
En blöt bikini
När jag kom hem från Nusnäs fick jag fara till Lokatjärn med Rebecka och David

Rebecka plumsar och plaskar

Hon är rena sjöodjuret faktiskt

7 kommentarer:

Camilla Nilsson sa...

Attans vilka bra bilder det blev! Glöm inte bort att jag också vill ha dem...

Mamma tyckte du var snygg som tusan! Det tyckte så klart resten av familjen med. Pappa blev nog lite nostalgisk...

Love you!!

Carola H sa...

Ni var då fina allihopa i era kläder. Inte så många man ser sådant på nu för tiden.

pubes sa...

VAR har du köpt den där snygga "rockabilly"-klänningen? SKITSNYGG!

Daniel sa...

Ser ju bara för härligt ut, man vill bara hoppa i med er!

H. En finlandssvensk gosse

rubbad sa...

Härligt på bryggan! Vi får åka dit när jag kommer i juli. :)

Nostalchic sa...

Ni ser ut att ha haft det underbart och vilka söta vänner du har!

Kram i kvällshettan.

rubbad sa...

Förresten, gud vad du ser ut som dig själv när du var liten, du vet bilden där vi är Tom och Jerry som mamma säger, på bilden där du flashar boobsen! ;)