onsdag 1 juli 2009

För mycket saker

Hela lägenheten är proppfylld med pinaler. Jag är så dödligt sugen att sätta ut en skylt nere vid vägen "20-krsloppis", ställa upp ytterdörren och sälja det mesta här inne.
Fast samtidigt så är det så mycket jag vill ha kvar så det blir nog så att jag får sälja Peters saker.
Han fyller år i dag och jag har inte köpt nån fin present, jag ska fundera på det tills han kommer hem igen.
Men jag ska nog leva efter principen "en sak in, en sak ut annars kommer snart Marie-Louise och Marlene från "Rent hus" att komma hit. Om jag inte dammar ordentligt snart så kommer de ändå.

I morgon ska jag lägga ut lite bilder från min och Peters motorcykeldag. Det är bara några få bilder men jag ska bjuda på dem i alla fall.

2 kommentarer:

Maria sa...

Om du kan vänta en dag eller så så finns det massor av fina, roliga o annarlunda presenter på http://www.presentmarknaden.se
(läste nånstans att peter gillade elvis, de har jättemycket elvis prylar bla)

Carola H sa...

Ja må han leva, ja må han leva, hurra hurra hurra.... Hälsa från oss.