tisdag 21 juli 2009

När det regnar

Vi lider av tristess här, det är dödstråkigt. Det roligaste jag gjort i dag är
1. diskat
2. sovit några timmar på soffan

När jag blir uttråkad börjar jag irritera mej på petitesser, tex idioten som åker cross på bynn UTAN LJUDDÄMPARE. Jag har polisanmält honom en gång redan och jag lovar att det kommer att hända igen.

Jag irriterar mej på att det är så stökigt hemma och sen skiter jag i att städa.

Jag irriterar mej på att ingen kommer och hälsar på, men tro inte att jag ringer och ber någon hälsa på mej.

Jag irriterar mej på att garderoben är full och sen slänger jag INGET.

Jag irriterar mej på att det finns så mycket pantflaskor under diskbänken och så pantar jag INGA ALLS.

I morgon ska jag åka på crusing i Falun med Cilla, Rebecka, David och Klick. Klick ska låna sina föräldrars cheva och jag ska ta på mej finklänningen. Jag tror att det blir strålande.
Det är bara ett litet krux, bilen måste gå igenom besiktningen i dag. Så det är bäst att alla håller tummarna nu.

6 kommentarer:

Carola H sa...

Gick den igenom besiktningen?
Du får jätte gärna komma och hälsa på mig. Jag har hela dagarna på mig att inte göra något vettigt alls.

vifsla sa...

Carola: Den gick igenom! Så jag har kört cheva i typ 30 mil. Det var roligt!!

Emma sa...

Hej!

Jag satt och skruttade runt i min ensamhet och lyckades hitta till din lilla sida.

Den är väldigt trevlig och trivsam och att du råkar vara en av mina idolers bättre hälft gjorde det inte sämre.

Nej, det lät hemskt. Jag lovar att jag inte är en hemskt liten groupie men jag tycker att Peter är fantastisk. Tre meter lång, en röst len som honung och hårig. Sicken tur du har!

Nåväl, jag ska sluta mitt lilla inlägg nu och gå vidare med min gråa lördag. Take care now, bye bye then!

Carola H sa...

Nu får du ta och blogga lite igen så jag har något att läsa.
Eller kan du inte skriva en bok som jag får läsa....
Du skriver så bra!

Lit sa...

Sv: tackar! jag har ju faktiskt dansat balett en gång i tiden!

Kram på dig

Little Peaché sa...

det var jag ju! =)