fredag 17 juli 2009

Efter allsången

Allsången tog slut, bussen gick sönder lite grann, alla var trötta och alla behövde vi ett gudsord. Jag och Lena Sytråd tog gudsordet på fullaste allvar och sjöng "Pärleporten" i bussen, på Sollidenscenen på Skansen och så sittande på en kanon med utsikt över hela Stockholm.
Stefan och Irina hade längtat efter varandra...
Peter var trött
Jag och Lena sjöng så stämbanden skallrade (skansenpersonalen oxå)
Så tog vi i lite till
Sen hittade vi kanonen och sjöng där med, vi la till Wårwajsa till vår reportoar.
Jag mycket trött med blommor.
Lene och Micke har varit gifta i 10 år och lika kära än
och lite vansinniga.Stefan var sliten
Lene, snygg och glad.
Stefan och Trond lagar bussen med spännband.







Jag och Lene var sist upp på bussen... (den gick hela vägen hem förresten)

4 kommentarer:

rubbad sa...

Vilka bilder! Helt fantastiskt kul ni verkar haft! :)

Carola H sa...

Förstår om killarna är slitna. Skönt att dom får några dagars ledigt nu så ni också får njuta av dom hemmavid.

Vi på Åsen sa...

Känns som om man varit med själv när man ser dina bilder..härligt att få ta del av era resor!

Självklart var det hos Grannas jag köpte ljusstaken =O)

Anonym sa...

Såg mig själv på bild på OrsaYran med kommentar om var jag köpt min skjorta. Så skönt att se att även medlemmar i Larz-Kristerz har den goda smaken att handla på Dressman! *L*