fredag 17 juli 2009

Allsång på skansen

Jag har delat in våran lååånga dag på skansen i tre delar, det blev så väldigt mycket bilder. Till råga på allt så är jag och blogspot inte riktigt kompatibla. Bilderna hamnar inte alls i den ordning jag vill. Om det är någon som har ett tips om det så tar jag gärna emot det.

Dansbandsänkorna hamnade i alla fall på en servering inne på Skansen, vi åt körsbär, sjöng, klappade och klev på bänkar tills personalen sa till oss....
Några av oss drack lite cider oxå!!

Irinas cider piggades upp med lite bär.
Annika ringde lite och var glad.
Stefan kom och hälsade på sin Irina i en liten paus.

Annika skålade lite.

Lene hade köpt ny klänning och var så fin så.
Irina i sommarsolen
Lena Sytråd påminde lite om en filmstjärna i solglasögon och designerkläder.
Jag, ler och är glad.
Vi hittade min alltid lika glada svärfar. Han hade åkt motorcykel i europa i 2 veckor.
En till bild på Irina.
Lene och Irina.
Jag provsvischar med min klänning

Strike the pose!!

3 kommentarer:

Lilly Lee sa...

Ladda hem Windows live writer! Då kan man skriva och lägga in bilder lite hur man vill, jättebra!

Carola H sa...

Ni verkar vara ett bra gäng med glada dansbandsänkor. Ni verkar ha roligt ihop, och det måste ju kännas skönt.

vifsla sa...

Lilly Lee: Tack för tipset, det ska jag prova!

Carola H: Ja vi har jätteroligt! Alla sitter ju i samma båt liksom.