fredag 31 juli 2009

Bulgarien!

Jag glömde att berätta att vi bokat årets resa, det blev Bulgarien i år igen. Fast vi ska till Primorsko och inte till Nessebar.
7000 kr för två personer i en vecka är inte illa pinkat.

Dessutom pratade jag med mitt försäkringsbolag och de hade ett eget avbeställningsskydd som kostade 279 kr för hela året oavsett hur många resor man gjorde. Det gällde för hela familjen!
Hos fritidsresor kostade det 400 kr för två och det är ju bara för en resa!

Så jag sparade 121 kr direkt! Det blir fler a öl i Bulgarien!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också!!! Får jag följa=)

Carola H sa...

Packar du ner mig i resväskan då, med viss övervikt blir det ju förståts. Fast den kan jag stå för.
Skönt att ni får komma iväg och ifrån allt ett tag.

vifsla sa...

Abbans, jag som inte skulle packa så mycket i år.

rubbad sa...

Härligt! Jag är klädsamt avundsjuk!

vifsla sa...

Syrran: Det är tur för dej det! Jag ska skicka ett vykort till dej.