fredag 17 juli 2009

Dansbandsänkornas dag på stan

Lasse på Sony ordnade med en taxi åt oss så vi tog oss från hotellet i Värtahamnen till Hötorget.

Lene var väldigt glad även om taxiresan tog lång tid.

Annika var oxå glad, fast vi var fula i mun.

Irina var söt och glad som en ekorre.
Stackars chaufförs-Stefan följde med änkorna på stan.

Vi åt på mongolsk restaurang på Sveavägen. Jag tror att alla var nöjda.

Stefan

Irina blev suddig för hon drack öl. Efter maten gick vi till Hötorget och köpte lite bär.

Sen gick vi till Beyond Retro och provade hattar och peruker. Lene var jättesöt i blond peruk och

rosa hatt.

Tantturbanen passade oxå jättebra.

Jag hittade en röd sak med fjädrar som jag omedelbart förälskade mej i.

Irina passade oxå bra i rött. Nästa gång vi åker till Stockholm tycker jag att vi ska köpa varsin hatt.

Jag och Annika

Jag, strålande glad.

Lene och Irina!

När Stefans fötter tröttnat på att jaga änkorna och Annika blivit törstig satte vi oss på en uteservering och drack cider. Alla blev nog lite fulla, men vi hade otroligt roligt.

Annika pratade med sina barn.

Vi skrattade mycket

Och Stefan fick kvalitetsöl, äntligen..

1 kommentarer:

Irina sa...

Jag bara sitter här och myser och ler! Vi är så läckra, hela bunten :) Måste göras om någon gång! Förresten, jag grävde runt i min väska och fann dina hörlurar i ett fack. Så de finns kvar tills vi ses nästa gång