fredag 10 juli 2009

I väntan på tisdagen

På tisdag är det dags för allsång och jag har planerat kläder, det blir min blommiga h&m-klänning som vanligt. Men den är ett säkert kort så den får hänga med.

Alla måste hålla tummarna för fint väder på måndag och tisdag för jag ska hänga i Stockholm och då vill jag inte se några regndroppar.


I kväll har jag gjort små förberedelser inför Guldklaven och Allsången, färgat håret och gjort ett rejält fotbad. Jag har både filat och peelat! Jätteskönt. Så nu hoppas jag att fossingarna håller för några hårda dagar.


Peter har köpt pumps åt mej på rea i Falun! Visst är de tjusiga, jag tror att de ska få hänga med till storstan.

5 kommentarer:

Lilly Lee sa...

snygga dojjor!

vifsla sa...

Tack tack!

Merily sa...

gorge shoes!

Anna Neah sa...

Oj, vilka snygga skor. Åh, vad kul med Allsång på Skansen!

Anonym sa...

Tänk om man kunde gå i såna där skor ändå...