onsdag 1 juli 2009

Peter och jag har haft det nöjsamt

Det här är Rebecka, hon är glad för det mesta...


lite frutt ibland kanske..

Det här är David, han är glad jämt (säger han i alla fall)

David och Rebecka är tillsammans
Pussas..
Pussas lite till...
Glada!!!
Jag och Peter åkte på mc-vända, vi hamnade i Furudal. Där betalade vi 75 kr för paj som micrats så länge att den blivit hård i kanterna. Vi hittade Kent oxå!
Vi åkte och badade, det var lite kallt först men skönt sen. Vi matade fiskarna med körsbärskärnor.
Jag blev visst fulfotad.
Igår var vi till Peters mamma Lisbet och hennes Per. Det serverades grillat, potatissallad och lättöl. Jag och Peter tog med oss jordgubbar och vaniljglass.
En liten blomma på altanen.
Peter och hans mamma tittar på kamera.

Det var riktig sommar, skönt i skuggan och glass med jordgubbar!

4 kommentarer:

Christina sa...

Nu fick jag resan illusterad så fint så :D

Carola H sa...

Vilken fin bild på Peter och hans mamma!

vifsla sa...

Stina: ja det var väl bra!

Carola H: ja faktiskt så blev det ganska bra.

skånskan sa...

Vad kul - Peters mamma heter samma som jag och vi har samma stavning!