söndag 7 juni 2009

En studie i egenkärlek

I dag har Peters nya kamera kommit och jag blev fotomodell. Jag ska få låna den "gamla" kameran, så nu måste jag lära mej att jobba med en digital systemkamera. Det ska bli jätteroligt och jag tar glatt emot alla tips.

Det här är alltså jag på taket med min röda kudde och en bok. (jävla john)

Jag modellar lite tilloch lite till
Här sätter jag fast sladden till vår termometer.
Jag har varit hos Peters mamma och fått lite saker efter Peters mormor. Lampan var det som Peter ville ha. Det ska jag sätta upp när vi målat om sovrummet och jag tror att det kommer att bli strålande fint.

Jag själv fick några väskor och visst är de dödligt snygga. Egentligen så fick jag mer saker oxå, en massa halsband, en ring, stumpor (jättebra, för jag HATAR att köpa strumpor), ett par innetofflor som redan hamnat på mina fötter och örhängen.

10 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Fina grejer och fina kort. Ett tag blev jag lite rädd där, för det såg ut som du hade fastnat i termometersladden, Och takbilderna får jag skräck i hjärtat av.

Ha det!

rubbad sa...

Åh vad söt du är! :) Vad är det för kamera han har köpt? Sånt måste du berätta!

Så avis på ert tak! Får jag komma och hänga på det i sommar? :) Du ska bjuda på fika där!

vifsla sa...

Kanelis: Men inte skulle väl jag fastna i termometersladden heller :-)

Syrran: Nikon D90! Jättefin! Det klart du får hänga på mitt tak, men inte från det. Och du kan väl inte vara avis på taket, du som har en RIKTIG BALKONG.

rubbad sa...

Fan va fancy! Jag ska köpa mig en ny kamera när jag har tagit 10 000 bilder med min D40 har jag sagt. :) Go team Nikon!

Men det är ju mycket mer arty kontinentalt att ha ett tak. :)

Nostalchic sa...

Du är galet söt kvinna, jag älskar de här bilderna på dig!

Christina sa...

Åh, va mycket fint! :)

vifsla sa...

Nostalchic: Tack så våldigt mycket!

Stina: Du ska få lukta på den röda väskan om du är snäll.

Mariah sa...

Fy, nu är du så där otäck ingen. Jag får svindel å ont i hela magen när du är på taket. Å de vill inte säga lite!

Anna Neah sa...

Åh, vilka fina väskor. Den röda och svart i mitten är underbara.

Libby sa...

Vilka underbara sänglampor! Är själv på jakt efter exakt sådana.