fredag 20 februari 2009

Igår hade jag "hälsa på runda" i Mora. Jag svängde in på Burgers först och tittade efter min lönespec. Sen for jag till Vattnäs men där var ingen hemma.
Jag hade ju tagit med en Larz-Kristerz-poster till Linnea så jag åkte hem till Vanja och blev sittande där i någon liten timma. Vanja skickade med mej någon form av detoxkur och rosenrottabletter. Jag har tagit min första kur nu, vi får se om jag blir smal och pigg :-)
Sen åkte jag till Vattnäs igen, när jag kom dit var det fullt glasskalas. Det var gott!!
Carola hade bakat bullar, de var mumma!!
Sen bar det av hemöver, jag skulle ju hämta Bajsan den lilla gullegrisen. Hon var hemma hos Rebecka. Jag blev kvar där en stund oxå, vi drack te och pratade om målarfärg.

Nu har Bajsan tråkigt så jag ska klä på mej ordentligt och gå på promenad!

0 kommentarer: