tisdag 24 februari 2009

På fredag blir det IKEA!!!
I natt låg jag och hetsade upp mej själv över röran i vardagsrummet, över alla jävla LP-skivor som sprider ut sej, över alla böcker som bara blir fler och över alla videoband som Peter tar in från förrådet men aldrig tittar på.
Jag bestämde mej för att åka till IKEA, från början skulle jag åka själv men så ville Cilla följa. Jag och Cilla bestämde att Rebecka nog oxå vill följa med.
Vi ska låna släpa av Cillapappan Jens, jag har ju drag och kan dra!
Så jag ska köpa en bokhylla och rottingkorgar!
Det säger Momsie på bestämt!

Nu håller jag på att prova mej fram på Spotify, jag fick en inbjudan av Dagsmeja! Tack så mycket!

6 kommentarer:

Anonym sa...

träffa pappa i buss nyss när jag var ute med dex, han ska bara sätta på vinterdäck på torsdag kväll. så då är den 100% laglig:D så då är de bara att köra!

vifsla sa...

Cilla: Gud vad skönt och vad snällt. Vi får köpa en semla åt din pappa!

Anonym sa...

Ikea är ett trevligt ställe och så har de god mat - inte bara semlor!

Kanelbullen sa...

Hurra! Då kan du köpa två överdrag till mina Klippansoffor. Kostar bara 145 spänn styck och då tycker jag man kan kosta på sig det.
Hörs vi?
Kramen!

rubbad sa...

Haha, på bestämt! :D

Spotify äääger, säg till om du gör någon spellista du vill dela med dig av.

vifsla sa...

Syrran: Jag har gjort en liten ful spellista med Miss Li än bara. Men det är ju skönt att bara kunna starta och lyssna. Jag är ju inte så mycket för radio längre, det är bara tjat och skrik. Som Gry och Adam, meningslöst prat prat prat. Tacka vet jag P1!
Nu kan jag lyssna på lite vad jag vill.