onsdag 18 februari 2009

Klockan är 06:05 och jag har knappt sovit något alls i natt. Egentligen så är jag inte ens trött längre.
Om en kvart ska Peter vara med i tv´4s morgonprogram, han har nog varit vaken sen halv 4 eller nåt. Stackars Peter!
Jag ska snart åka och hämta skivor hos Annika för att sen dela ut dem bland älvdalens affärer. Det är ju det stora skivsläppet i dag. Jag hoppas att Larz-Kristerz säljer 50.000 st skivor till och att det någon gång bjuds på lite glamour. Det är en stor bristvara just nu.
Håret ser ut som skabb, jag är jättepank och lägenheten är alldeles gräslig och dammig.
Fast när jag är klar med skivorna ska jag faktiskt hem och städa. Så jag hoppas på en mulen dag så att inte allt damm syns!
Det jag önskar mej mest just nu är
1. Att Peter ska få mobiltelefonfri semester
2. Att nån frissa vill klippa mej typ gratis
3. Att jag ska få lite bra med lön så jag har råd att betala en frissa
4. Att jag kommer att orka städa hela lägenheten innan Bajsan kommer ikväll.
5. Ett kilo lösgodis, en stor påse chips, massor med cola och världens bästa film.
6. Jag glömde nästan det viktigaste, ETT HELTIDSJOBB!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan hjälpa dig och städa efter Bella varit hos dig, Alla småhår, jag borde ge dig en filt som du kan ha på soffan när Bella bajs är hos dig!