onsdag 4 februari 2009

På turné med Larz-Kristerz

Jag sitter i Larz-Kristerz buss på väg till Silja Galaxy. Hitintills så har jag sovit, ätit smörgås, tittat på Åsa-Nisse, spelat lite spel på telefon och nu har jag lånat Morgans dator. Jag har tagit några foton som jag ska lägga ut sen.

Efter min och Cillas lilla vända till Stockholm så har jag ont i fötterna och är ganska sliten men det var himla roligt. Jag hade tagit med kameran för att fota allt, det blev tre bilder från tåget ner.
Det kommer längre inlägg för nu sitter jag som sagt i en skramlig buss med en lånad minidator och är aningens kissnödig men jag tror inte att det finns tid för nån kisspaus.

3 kommentarer:

Lillgull sa...

Läste kommentaren att ni inte hittade omlottklänningen! :( Skittrist! Stockholm är stort så man får lätt fotvärk av all hård asfalt. Fikat är dessutom så djävulskt dyrt här så man sätter sig inte tillräckligt ofta och pausar. Fötterna behöver vila och magen behöver en bulle eller kaka då ch då. Shopping är inget för mjukisar! -It's a tough job but someone's got to do it!

Anonym sa...

Har du slutat blogga. Saknar dina utlägg om allt.

Kram kram

Anonym sa...

Du är utmanad igen...
Kolla in min blogg...