måndag 16 februari 2009

Jag är helt besatt av dokumentärer och bilder om/av bbw´s. Dessvärre vet jag inte om det är av godo eller ondo men jag fortsätter ändå jakten på bilden av den feta/mulliga, vackra...

För den som inte vet vad bbw är så betyder det big beautiful women.

Så här ungefär...
Marilyn är väl ingen bbw men kurvig och vacker som få...

Det är sorligt att de flesta bilderna är porr eller i alla fall ett försök till porr. Det vore fint om det fanns fler bilder som vore en hyllning till en stora kvinnan.

6 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Den sista bilden är så himla fin.

Ses!

Anonym sa...

Nix, det är inte vackert att vara fet. Sorry men det ser bara väldigt osunt ut. Det är väldigt tragiskt att se unga feta som knappt inte orkar röra sig.

Satsa på ett sundare liv.

Anonym sa...

Alla bilder var fina, men den sista bilden var helt otroligt fin.

Jag har fått din kjol nu och den sitter som en smäck, jag kommer vara flott i den med mina nya skor till våren. Puss o kram du e finast så du vet.

Anonym sa...

Det blir kalas på fredag istället runt kl.17 om du vill komma och fika. Hampus har lunginflammation. Har varit på röntgen idag. Fast det är virus relaterat så han får ingen pencillin tack och lov.
Önskar man kunde se ut som Marilyn. Hon är ju bara för vacker.
Kram på dig.

Anonym sa...

Håller med dej! Rundare tjejer är det finaste som finns!

vifsla sa...

Anonym: Visst är det så!