lördag 18 oktober 2008

En dag i Liden

Jag hade tänkt gå upp sååå tidigt i morse för att ge mej i väg till Mora för att handla lite och så lappa bilar. Men inte orkade väl jag gå upp när klockan var 8 i morse så jag sov glatt vidare.

Vi hann i alla fall till Liden för att äta lunch med Peters mamma och särbo. Vi fick älggryta och kokpotatis. Himla gott.

Vi lekte lite (eller ganska mycket) med Lady som är lånevovven i familjen. Hon ser lite illa och typ ställer skärpan genom att gunga med huvudet fram och tillbaka. På det viset påminner hon om en brukare jag jobbat hos. Hon är väldigt väldigt söt och jag blir hundsjuk varje gång jag träffar henne.

Just nu drömmer jag om en Bishon Frise som ska hete Queenie.

Peter hade med sej kameran så det blev en massa flamsbilder med mej på en stubbe. Jätteroligt! Tänk att jag blev fotomodell på gamla dar....

Strax (måste skita först) ska jag åka till Mora och lappa bilar (akta sej den som står på jvstn utan att ha betalat) och sen ska jag till Ica Maxi och köpa prylar till kvällens muffins.

Fotomodell i Liden Lady är en rar vovve Jag har ledsnat och gör utfall mot kameran

Linda & Larsson tycker om varandra

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina kläder du har på däj,å sen lite hångel mitt på blanka dagen :) men men man har ju hört hur peter är... ;)

Anonym sa...

Det där är kärlek det!!!

Vad besviken jag blev när det inte var idag killarna skulle vara med. Får väl vänta tills nästa vecka.

Ha det gott

Anonym sa...

Jättefin hoppbild!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder på dej :) Mysigt med en kärleksbild också ;) Kram